خواندنی های قاصتک

در بلاگ قاصتک مطالب جذاب و خواندنی در زمینه های گوناگون را با هم بخوانیم.

هدایایی از جنس تجربه که شما را برنده با احساس ترین کادو می کند.

جمعه، ۰۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳:۴۶

دسته بندی: آموزشی
146 بازدید
Model.Title

قسمت پنجم: تجربه ای از جنس آرامش

در قسمت پنجم که آخرین قسمت این سری نوشته هایم است، گزینه هایی را معرفی میکنم که تجربه هایی از نوع آرامش را به همراه داشته و برای رفع خستگی عالی هستند.

خدمات اسپا (SPA)

در فکر هدیه دادن به کسی هستید که مدت طولانی استرس داشته، تحت فشار کاری زیاد بوده و یا موقعیت سختی را پشت سر گذاشته و به شدت نیاز به یک تجربه آرامش بخش دارد. مراکز ارائه خدمات اسپا با گزینه های فوق العاده ای که به شما معرفی می کنند، انتخاب شایسته ای برای هدیه دادن به این افراد به اصطلاح "خسته" خواهند بود. تصور کنید انواع اسپا، ماساژ، مراقبت از پوست، مانیکور و پدیکور می تواند معجزه کند، مخاطب عزیز شما نصف روز غم، استرس و افکار منفی را فراموش کرده و یک فضای دل انگیز و رویایی را تجربه می کند.

هتل رویاها

بدون استثنا همه ما وقتی به یک زمان برای آرامش و رفع خستگی فکر می کنیم، در ذهنمان حتما استراحت در یک هتل شیک و زیبا را تصور می کنیم؛ چرا که تصورش هم حال آدم را خوب می کند. یک اتاق دوست داشتنی با یک تراس دل انگیز برای صرف قهوه، صبحانه عالی، استخر و سونا، فضای سبز رویایی برای پیاده روی، الان خودم را در هتل بزرگ رامسر تصور کردم. خلاصه برای مخاطب عزیزی که نیاز به یک استراحت روحی و جسمی دارد، یک یا دو شب اقامت در یک هتل می تواند بی نهایت روحیه بخش باشد. اگر که هتل مورد علاقه شان را هم بدانید دیگر در حق او سنک تمام گذاشته اید.

هدیه آرامش

طبیعت گردی

گردش در طبیعت برای خیلی ها یکی از بهترین روش های رفع خستگی آخر هفته، بعد از یک هفته کاری پر از فعالیت است. پیاده روی در دل طبیعت، خوردن غذای آتیشی، گوش دادن به صدا آب، گفتگو با یک گروه همراه و دل باعث می شود که به مدت یک روز از فضای استرس زای شهری دور شده و با یک انرژی مضاعف هفته جدید کاری را شروع کنید. چقدر عالی می شود که برای تبریک تولد، سالگرد ازدواج و هر مناسبت زیبای دیگر یک تور طبیعت گردی یک روزه را به آن کسی که دوستش داریم هدیه کنیم. فقط حواستان باشد که اگر فرد مورد نظر خیلی انرژی لازم را برای طبیعت گردی های سخت ندارد، حتما گزینه ای را انتخاب کنید که بتواند از یک گلگشت زیبا و پیاده روی ساده در طبیعت لذت برده و احساس آرامش را تجربه کند. خوشبختانه تورهای طبیعت با توجه به مخاطبین هدفشان از لحاظ سطح سختی طبیعت گردی پیشنهادات مختلف ارائه می کنند.

مرسی که نوشته های من را دنبال می کنید و با دوستانتان هم به اشتراک می گذارید. منتظر کلی مطلب خوب باشید که به زودی به اشتراک خواهم گذاشت.

تجربه می نویسم برای شما،

هلیا امیری

هلیا امیری - فروشگاه قاصتک
هلیا امیری

من هلیا امیری هستم.اگر علاقمند به خواندن مطالب بیشتر در مورد آموزشی هستید بر روی نوشته های دیگر کلیک کنید.


نظرات کاربران

دیدگاه خود را ارسال کنید

نظر خود را برای این مطلب ارسال کنید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر کپچا قاصتک
پربازدید ترین ها

پارک جنگلی چهلمیر

پنج شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴:۰۴

روستای فَرُخَد معروف به قمصر خراسان

دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴:۰۸

خانه داروغه، میراث با شکوه دوران قاجار

یکشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۱:۲۳

هدیه دادن یک سفر و گردش

پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷:۳۲

بهترین هدیه برای سلامتی

سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶:۱۴
جدیدترین ها

راهنمای هدیه دادن در مشهد برای زوج‌ها

سه شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷:۵۰

پناهگاه آرامش و تندرستی

دوشنبه، ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶:۱۷

چگونه یک هدیه تجربه‌ای می‌تواند زندگی را تغییر دهد؟

چهارشنبه، ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰:۰۴